INFO: TOKSIN & DETOX FOOT PATCH

ADAKAH ANDA MENGALAMI TANDA-TANDA BERIKUT:
  •   Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab.
  •   Susah bangun tidur.
  •   Bahagian keliling mata menjadi gelap.
  •   Bahagian bawah lengan, celah peha gelap drpd warna asal kulit.
  •   Banyak angin.
  •   Alahan.
  •   Inflamasi pada sendi.
  •   Sinus.
  •   Berat badan meningkat.
  •   Kehadiran selulit.
  •   Masalah jerawat.
  •   Sakit kepala.
JIKA YA.

INI MENANDAKAN BAHAWA TUBUH ANDA PERLU MENJALANI PROSES NYAH TOKSIN BAGI MEMBERSIHKAN RUANG YANG TERSUMBAT.

“Fakta menunjukkan bahawa 90% punca penyakit adalah disebabkan oleh toksin.”




APAKAH TOKSIN?


TOKSIN bukan hanya sisa dari makanan yang kita makan dan makanan-makanan yang tidak tercerna, tetapi juga berasal dari udara tercemar, bahan kimia dll. Bahkan fikiran dan emosi negatif juga merupakan racun bagi sel-sel tubuh kita. Semua sisa atau zat yang tidak diperlukan tubuh akan ditukarkan sebagai racun (toksin) atau penyakit. Sisa atau toksin juga dihasilkan secara alamiah oleh tubuh kita sendiri. Ini merupakan proses metabolisme yang tidak dapat kita hindari. Hari ini keperluan asas seperti air, udara dan makanan telah dicemari dengan toksin sama ada dari hasil industri atau dari perencah makanan. Sekiranya badan kita mempunyai sistem pertahanan yang lemah, maka kita akan cenderung dihinggapi penyakit.

PUNCA-PUNCA TERJADINYA TOKSIN:

“Jika seseorang yang tidak pernah membuang toksin sejak lahir hingga umurnya mencecah 30 tahun, bermakna pelbagai sisa toksin telah terkumpul dalam badannya.”

KESAN TOKSIN TERHADAP TUBUH MANUSIA:

Setiap penyakit ada ubatnya kecuali umur tua dan kematian. Setelah melakukan penyelidikan selama 26 tahun, pakar kesihatan dari Jepun telah mendapati bahawa pokok-pokok dan tumbuhan merupakan antidot yang dapat membantu menyembuh pelbagai penyakit. Antaranya adalah bahan resin atau damar dalam pokok oak, sakura dan birch yang mempunyai khas mengkumuhkan/membuang toksin.

“Detox umpama ‘agen’ pencuci yang ‘mengikis’ dinding usus yang terlekat dengan sisa buangan yang tidak pernah dibuang dalam tempoh yang sepatutnya.”

BAGAIMANA???

DETOX FOOT PATCH - ORIGINAL JUN GONG


Detoksifikasi adalah proses penyingkiran himpunan toksin yang terkumpul di dalam tubuh badan terutamanya di hati, kolon, ginjal,darah dan sistem limfotik. Tubuh manusia secara fitrahnya mempunyai kekuatan dalaman yang mampu mengawal kesihatan diri, tetapi mekanisme ini tidak akan berfungsi apabila tubuh anda telah dilonggokkan dengan terlalu banyak himpunan toksin. Keadaan menjadi semakin serius apabila toksin ini tidak dapat dikeluarkan dengan sempurna dan badan juga tidak mendapat zat nutrien yang secukupnya (40 jenis nutrien). Maka dengan penggunaan Detox Foot Patch secara kerap untuk menyingkirkan bahan buangan dan toksin yang berbahaya ini membantu meningkatkan kesihatan dan kecergasan.


Formula Foot Detox Patch dari bahan semulajadi akan menyerap toksin badan yang menyebabkan kesakitan melalui tapak kaki . Anda akan tidur lena dan bila bangun pagi akan merasa segar dan kaki akan berasa ‘ringan’. Ini berlaku kerana sebahagian toksin telah diserap keluar oleh Detox Foot Patch. Setelah itu anda hanya perlu ‘maintain’ seminggu sekali sahaja untuk membuang toksin dari badan sekiranya toksin dalam badan anda semakin berkurangan.


Menurut perubatan Cina, kaki adalah umpama jantung kedua dengan mempunyai lebih 60 titik akupuntur. Melalui titik-titik ini, toksin akan disedut keluar melalui penampalan Detox Foot Patch. Berdasarkan kepada ilmu perubatan Cina, badan kita menpunyai lebih 360 titik akunpuntur, dimana 60 titik akupuntur ditemui di bahagian kaki. Bahagian kaki atau lebih sinonim sebagai “jantung kedua” ianya merupakan zon refleksi untuk organ dalaman utama badan kita dan merupakan “rumah” kepada pelbagai jenis toksin. Apabila kita memakai, apabila pengedaran darah berlaku di bahagian tapak kaki, Detox Foot Patch akan menyerap toksin yang dibebaskan dari titik akupuntur. Dengan hanya menggunakan dalam tempoh satu malam sahaja kita akan dapat melihat kesan penggunaan iaitu perubahan dari segi warna dan bau Detox Foot Patch (dari warna cerah ke warna coklat perang/hitam). 


CARA MENGGUNAKAN WHITE DAN GREEN DETOX FOOT PATCH, GOLD SLIMMING PATCH
1) Buka pelekat.
2) Lekatkan bahagian yang bertulis di pelekat.
3) Pastikan bahagian yang berherba mengadap telapak kaki anda.
4) Minimum: 4 jam, Maksimum: 8 jam


Hampir sama macam kinohimitsu, kita kena tampal sachet pada patch yg disediakan dan tampal pada tapak kaki, bahu, belakang atau di mana-mana bahagian badan yang bersesuaian. Tetapi detoxifying lebih sesuai di lakukan di bahagian tapak kaki kerana selepas kita minum air kebanyakkan particle toxic akan terkumpul di tapak kaki kita.

Toksin amat berbahaya jika ia terkumpul di dalam badan anda.
Jangan simpan toksin dalam badan anda.
Gunakan Detox Foot Patch untuk pembuangan toksin dalam masa yang sama memberi kesihatan yang baik kepada anda!

Dapatkan pelekat kaki buang toksin yang murah dan berkesan di sini.



Wood Vinegar Extract
Pokok Ubame Oak , atau Quercus phillyraeoides, dibakar dalam keadaan yg sangat rapi sehingga 250 darjah Celsius. Asap yang terhasil kemudiannya di kondensasi menjadi vinegar. Wood vinegar telah digunakan dengan meluasnya untuk memperbaiki peredaran darah.Fungsinya ini banyak membantu menyembuhkan pelbagai jenis penyakit berkaitan peredaran darah seperti sakit kepala, keletihan, pandangan kabur, peredaran darah tidak normal, radang sendi dan banyak lagi simptom yang berkaitan.



Bamboo Vinegar Extract
Bamboo wood vinegar didalam Detox Patch membebaskan negative ion effect, dan membenarkan osmotic membebaskan lebihan toksin mengalir keluar melalui rangkaian mambran .Kesan ini menghasilkan pengeluaran toksin melalui pori-pori kulit , dan seterusnya mempercepatkan proses detoxification.



Tourmalin
Perkataan Tourmaline berasal dari Singhalese tura mali, bermaksud batu pelbagai warna, tourmaline dikategorikan sebagai mineral dan gemstone. Ianya telah digunakan sejak turun temurun untuk kesihatan dan menstabilkan sistem nervous didalam tubuh badan. Detox Patch mengandungi bahan aktif tourmaline untuk memancakan yang dikenali sebagai FIR, far infra-red effect, dimana merangsang untuk membuang lebihan toksin. Tourmaline menghasilkan tenaga medan magnet dan membantu meningkatkan peredaran dan metabolisma tahap cellular didalam badan, membenarkan sel-sel berkembang dan seterusnya membebaskan toksin melalui mambran melalui darah dan sistem limpa.


Constarch
An essential ingredient that is critical due to its excellent binding abilities in helping to retain and lock the absorbed fluids and compounds within the pads. An often over-looked vital ingredient in the formula that is necessary for absorption retention effectiveness. It is generally missing in most unbalanced formulations and inferior-result foot pads.


Vitamin C
Vitamin C adalah anti-oksidan, dan membantu dalam pencegahan pembusukan. Hal ini juga rileks dinding pembuluh darah dan meningkatkan HDL (High Density lipoprotein) pengeluaran. Hal ini membolehkan HDL adalah untuk membantu menyerap lemak yang terletak di plax. Dalam proses itu berubah dari bentuk disk dengan bentuk bulat HDL, dan mengambil ini lemak ke hati yang dibakar.


Eucalyptus
The Eucalyptus plant is probably the most powerful cleanser of its class, especially when it is old, as ozone is formed in it on exposure to the air. It has a decided disinfectant action.


Loquat Leaf
Daun loquat membantu dalam promosi sekresi cairan tubuh, dan mempunyai sifat anti-emetik. Telah digunakan dalam rawatan cina dan di terapi moksibusi selama berabad-abad. Pengamal menggunakan moxa untuk menghangatkan daerah dan titik akupunktur dengan tujuan untuk merangsang peredaran melalui mata dan menggalakkan aliran darah halus dan qi. Ini telah disebut sebagai raja jamu di India. Isinya adalah: asam malat, asam tartrat, asid sitrik, tannate, karoten, vitamin A, B dan C.


Chitosan
Chitosan berasal daripada kitin, bahagian serat utama dari shell krustasea. Memiliki ciri-ciri yang tak tertandingi penyerapan dinamik.


klik sini untuk LIKE Double Rizqie Enterprise Official Page



contoh patch tiruan yg terdapat dipasaran,selepas digunakan patch berwarna kelabu & melekit sprt kanji.greenline & tulisan pada patch tidak memainkan peranan untuk membezakan samada ori atau tidak kerana mudah ditiru pihak tak bertanggungjawab.Beli detox & slimming patch brand original JUN GONG.


beli original detox foot patch disini: http://www.facebook.com/jombeli2




  




cuba juga produk ini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...